Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Redakcja

ul. Wały Piastowskie 24
80 – 855 Gdańsk
Redaktor: Mariusz Ścibiorski
mariusz@mgdansk.pinb.gov.pl
tel.: (+48 58) 308 42 88; (+48 58) 308 42 89

CEEBGUNB

W celu rozpatrzenia sprawy interesant składa odpowiednie pismo w sposób określony w przepisach prawa, tj. określony przez art. 63 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, zgodnie z którym: podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania. Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione na piśmie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu. Podanie wniesione na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej zawiera dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru. Organ administracji publicznej jest obowiązany potwierdzić wniesienie podania, jeżeli wnoszący tego zażąda.


Sekretariat Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla miasta na prawach powiatu w Gdańsku – V piętro, pokój 502 czynny jest w następujących godzinach:

a)  poniedziałki i wtorki w godzinach od 7:00 do 15:00;

b) środy w godzinach od 7:00 do 18:00;

c) czwartki i piątki w godzinach od 7:00 do 15:00;

SKARGI I WNIOSKI

Zgodnie z treścią przepisu art. 241 Kpa, przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy: 1) ulepszenia organizacji; 2) wzmocnienia praworządności; 3) usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom; 4) ochrony własności; 5) lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla miasta na prawach powiatu w Gdańsku .

Wyznaczeni do przyjmowania skarg i wniosków są pracownicy sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla miasta na prawach powiatu w Gdańsku.

Pracownicy merytoryczni przygotowują stanowisko merytoryczne wraz z projektem odpowiedzi na skargę lub wniosek. Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla miasta na prawach powiatu w Gdańsku, lub jego Zastępca, a w czasie ich nieobecności wskazany pracownik Urzędu. Skargi i wnioski dotyczące pracowników Urzędu rozpatruje i załatwia bezpośredni przełożony pracownika.

Przy rozpatrywaniu skarg i wniosków stosuje się Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46).

Opis Data Zmieniający Porównaj
poprawiono akapity
Data: 07-04-2025 12:07 Zmieniający: Mariusz Ścibiorski
07-04-2025 12:07 Mariusz Ścibiorski
poprawiono akapity
Data: 07-04-2025 06:53 Zmieniający: Mariusz Ścibiorski
07-04-2025 06:53 Mariusz Ścibiorski
poprawiono akapity
Data: 07-04-2025 06:50 Zmieniający: Mariusz Ścibiorski
07-04-2025 06:50 Mariusz Ścibiorski
poprawiono akapity
Data: 07-04-2025 06:48 Zmieniający: Mariusz Ścibiorski
07-04-2025 06:48 Mariusz Ścibiorski
poprawiono akapity
Data: 05-04-2025 10:47 Zmieniający: Mariusz Ścibiorski
05-04-2025 10:47 Mariusz Ścibiorski